torsdag den 11. juli 2013

PIZZA-PUDEN

Hey piger. Jeg sad her lidt tidligere i dag, og kiggede lidt rundt på coolstuff.dk, som jeg efterhånden gør ret tit. Der er et eller andet over den side, jeg bare elsker. Den er helt vildt sjovt at kigge på - okay, det var måske lidt mærkeligt formuleret, men det synes jeg altså bare at den er, haha. 
De har sådan nogle helt vildt seje ting, og jeg kan virkelig blive fascineret og overrasket hver gang jeg går derind, på grund af nogle af de ting de formår at lave. De er virkelig kreative og opfindsomme, og jeg ELSKER det.
Nå, videre til det som indlægget egentlig skulle handle om, nemlig disse super sjove puder (her), altså virkelig, can we not?! En pude med en pizza på!! Jeg tror at jeg drømmer, haha! Fra øjeblikket jeg så de her, blev jeg simpelthen forelsket. Intet mindre. 1: Jeg elsker pizza. 2: Jeg kan sove med en pizza under mit hoved! Det bliver virkelig ikke bedre end det! Der er også andre slags puder, end lige pizza-puden, som jeg er helt vild med. Udover pizza-puden er der også en TV-pude, sushi-pude, sandwich-is-pude og kasettebånd-pude. Alle sammen helt vildt skøre og sjove.
Selvfølgelig ville det være lidt specielt, i forhold til de fleste pige værelser, hvor alle puderne er pink, men jeg synes det er fedt. Det er fedt at have noget som alle andre ikke har. Stor thumbs up til coolstuff.dk!

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

fedt indlæg skat :)

Unknown sagde ...

tak skat :)

Unknown sagde ...

Hej.
Jeg har en giveaway i gang, håber du har lyst til at deltage.
http://janelindenberg.blogspot.dk/2013/08/giveaway-2.html

Pia Hansen sagde ...

fedt indlæg! :-)